BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 10, 2009

antara pegang awek & pegang anjin

Sekadar renungan dan ingatan bersama...

LEMBU:hai anjing,apa habaq?mcm ade yg x kene jerk?

ANJING:aku tengah tension nih.mau je aku gigit manusia tadi.

LEMBU:eh?kenapa?

ANJING:aku lalu tepi dua orang manusia lelaki dan perempuan yang sedang berkepit.tiba2 sahaja si lelaki terperanjat dan terus melompat dan berkata"hoi anjing,pergi jauh2,najis!".

LEMBU:ya,lah ko ken haram.najis tahap berat bagi manusia.biasalah tu.

ANJING:kalau aku najis sekali pun,kalau dia tersentuh aku,boleh di samak.yang dia sentuh dan raba2 awek dy tu apa?boleh ke nak samak dosa?

LEMBU:betul tu.memegang wanita yang bukan muhramnya tanpa ada ikatan yang sah,lebih dasyat kenajisannya daripada memegang anjing,malah tak boleh di suci ataupun di samak.

ANJING:wah...ayat ko memang power lah..manusia kene ubah pepatah.."pandai macam lembu"

0 ulasan: